woensdag 21 februari 2018

Happy Stars bloghop: Always thinking of you...

Goedenavond!
 
Welkom bij de Happy Stars Bloghop. We hebben allemaal onze favoriete set uit de lente-zomercatalogus gebruikt.
 
Ook vandaag heb ik een Brusho - kaartje voor je.
Dit kaartje hebben we op de Celebrate 2018 workshop gemaakt. Iedereen vond het een mooie kaart, en het was ook voor veel deelnemers een inspiratie om aan de slag te gaan met de Brusho.
Ongeveer de zelfde materialen als het kaartje van de vorige post, maar toch is het een totaal ander kaartje. Dit keer heb ik de afdruk gewoon met Basic Black inkt gemaakt. Ook dan heeft de Brusho met het water wat de neiging om binnen de lijntjes te blijven. Het is een heel grappig proces om te zien. 
De kunst is alleen wel om niet te snel je papier te bewegen.... dan gaat het water en de brusho al snel heel egaal mengen. En de grap van de Brusho vind ik juist dat het resultaat wat "vlekkerig" is met verschillende kleurtjes. 
Voor de achtergrond áchter het dsp, wilde ik de kleurtjes en vlekjes van de Brusho wat terug laten komen. Daar gebruikte ik een grote stipjes-stempel uit de set Touches of Texture voor.
Ook hier heb ik weer het Petal Passion papier gebruikt. Ik zal normaal gesproken niet snel voor zwart-wit papier kiezen.....maar dit is echt supermooi papier!
De tekst komt uit de zelfde set als de vlinder: Beautiful You.
Onderaan deze post vind je het complete lijstje met de gebruikte materialen.
 
 Wil je een bestelling doen om nog een leuk Sale-a-Bration item te scoren?  Dat kan natuurlijk altijd. Stuur een mailtje of appje met de spulletjes die op je lijstje staan, en ik maak je bestelling in orde.
Je kunt nu verder hoppen naar Janneke:

Wil je nog een kijkje nemen bij het vorige blog? Hop dan met deze knop terug naar Sandra:

https://bestofstampin.blogspot.com/2018/02/bloghop-happy-stars.html

Ik wens je een fijne dag, en tot snel!
xxx
 
 
Product List
1/4" Copper Trim
€ 7,50

6 opmerkingen:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X