vrijdag 28 juli 2017

Happy Birthday

Goedemorgen!

Alweer vrijdag....bijna weekend!
Voor vandaag heb ik een ouderwets kaartje voor je.... wel nieuw gemaakt uiteraard 😂. 

Waarom ouderwets???? Voordat ik vier jaar geleden mijn avontuur begon bij Stampin' Up! maakte ik vooral scrapkaartjes, met ingekleurde cute-stempeltjes. Magnolia en My Favorite Things waren toen my favorite things zeg maar. En dan met papiertjes van Carta Bella, Mi Minds Eye, Echo Park....etcetera. 
Al die spullen verdwenen naar de achtergrond. Ik kon immers niet alles tegelijk, alles kopen wat ik leuk vind gaat ook niet, en tijdens een workshop werken met spulletjes van een ander merk is niet zo'n goed idee ;-)
Neemt niet weg dat ik de spulletjes van MFT bijvoorbeeld toch wel erg leuk bleef vinden. Dus bleef er zo nu en dan wel een stempelsetje aan mijn vingers plakken 😉

Afgelopen maand gebeurde hetzelfde. En nam ik mezelf in het kader van "het is vakantie, nu heb ik meer tijd" voor om eens lekker op het gemakje te gaan spelen met de laatste nieuwe aankoop. 

Natuurlijk gebruikte ik wel m'n Stampin' Up! inktjes en papiertjes. Ik bedoel......helemaal SU-loos dat kan niet he 😂😂 (je bent verslaafd of verslaafd haha)
De bak met MFT-stanzen ook maar eens onder het stof vandaan gehaald, en voilá, dit superschattige kaartje was al snel klaar!


De papiertjes die ik heb gebruikt komen uit twee verschillende series. De hout-look papiertjes komen uit het Wood Textures DSP stack, en de rest komt uit de serie Delightful Daisy. Het lieve meisje is op aquarelpapier gestempeld en heb ik gekleurd met de Aqua Painters, de Watercolor Pencils en wat inkt uit de inktpads. 
Paperpiecen is een superleuke techniek. Op die manier laat je je designpapier van je kaart terugkomen in het plaatje, en matcht alles perfect!

Ik wens je vandaag een fijne dag, en tot snel!



Oh ja.....niet vergeten:
- de Bonus Days actie duurt nog tot en met maandag 31 juli
- Wil jij het productpakket bestellen en mijn teammaatje worden? Dan krijg je een hele berg extra goodies. Ook deze actie geldt tot en met maandag 31 juli
- de daisypunch is weer te bestellen! Dit betekent dus ook dat de de daisy delightbundel weer kunt orderen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X