donderdag 1 juni 2017

It's here!!!!

Goedenacht! 🌜✨⭐️
Het is dan eindelijk zo ver.... er kan besteld worden uit de nieuwe catalogus!!
Momenteel heb ik wat last van internetproblemen (kapotte modem/router) dus kan ik even niet bloggen via mijn pc. Met de ipad bloggen ook niet ideaal... dus heb ik voor nu even geen fancy blogpostje met mooie plaatjes enzo ;-)
Maar wat ik wel heb voor je is.... DE link van de nieuwe catalogus 🎉🎉
Komt 'ie:
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2017-2018%20Annual%20Catalog/20170404_AC17_en-UK.pdf
Even kopieren en in je adresbalk plakken en tadaaaaa de pdf van de nieuwe catalogus komt in beeld. 
Over een uurtje of 11 hoop ik je wel te kunnen voorzien van een mooi plaatje ;-)
Slaap lekker! (Lukt dat met zo'n mooie nieuwe catalogus om te bekijken? Hihi!)
Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X