zondag 7 mei 2017

Aftellen naar de nieuwe catalogus: dag 6

Goedemorgen!
 
Ok.
Laten we eerst even een aantal dingen over mij vaststellen:
1. Ik houd niet van scheef.
2. Ik houd niet van goud. 
3. Ik houd al helemaal niet van pailetjes in goud (ieks!!)
4. Ananassen, cactussen (cacti?!), of flamingo's....who cares?! Aan deze trends doet Xandra NIET mee.

Da's dan dus duidelijk.

Maar....
....op één of andere manier..... 
.....gebeurde er DIT....
....na een (heerlijke, gezellige!) dag Blijdorp:

What the heck ????? 

Misschien werd ik enigszins geïnspireerd door dit tafereel......:
Want ja.... Blijdorp, mooi weer, watertje, plantje en flamingo's

Maar echt.... 
Dit is géén - ik herhaal- géén "Xandra-kaartje" hoor!

en weet je....
...eigenlijk....
....vind ik 'm best geslaagd....
...heel erg eigenlijk....

ik bedoel....

....de nieuwe set Fabulous Flamingo heeft het allemaal:
- mooie, realistische flamingo...
- ...die perfect kleurt in de nieuwe InColors
- een leuk grasje en een leuk blaadje (die ook al perfect matchen met de nieuwe InColors)
- leuke teksten in speels lettertype
- het is een two-step-stamping set, dus lekker uitproberen met verschillende kleurtjes.
- fijn water-stempeltje

Zucht.
 
Ik kan er niks aan doen.
Maar misschien vind ik die nieuwe set toch wel iets leuker dan ik toe wil geven ;-)
 
Morgen weer een nieuwe bundel in het zonnetje....met natuurlijk een filmpje!
Kom je weer kijken?
Dan ga ik nu proberen om die flamingo uit mijn hoofd te krijgen. Anders is het komende week flamingo-week. En er staat toch echt iets anders gepland ;-)

Ik wens je een fijne dag, en tot morgen!
xxx
 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X