zaterdag 6 mei 2017

Aftellen naar de nieuwe catalogus: dag 5

Goedemorgen!

En snel berichtje vandaag, met een aantal sneaks verstopt in 1 kaartje:
Op On Stage kregen we allemaal deze superleuke nieuwe set: Bike Ride. Issie Nederlands of niet?! Er horen ook stanzen bij, alleen heb ik die helaas nog niet in mijn bezit. 
Ik moest het dus nog even doen met mijn oude vertrouwde schaartje hihi! Ach, werkt ook! 

Het mandje appeltjes en de bos bloemen zijn dus uitgeknipt. Ik heb ze opgeplakt met dimensionals, om net even iets meer hoogte te creëren. 
Welke sneaks ontdek jij nog meer???

Ik ga gauw, morgen meer!

Fijne dag vandaag!

2 opmerkingen:

  1. Gaaf! Dat gras is ook leuk, is dat een stempel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margot! Dat is inderdaad ook een stempel. Niet uit de set BikeRide overigens. Misschien moet je morgen nog even komen kijken... ;-)
      Dank je wel voor je berichtje!
      Groetjes
      Xandra

      Verwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X