zaterdag 15 april 2017

Sneakje....😉

Goedemorgen,

Ook vandaag heb ik weer een filmpje voor jullie.
Een hele speciale. Want normaal doe ik geen uitpak- of pre-order-filmpjes... maar eigenlijk wilde ik het toch eens uitproberen!
Excuus voor mijn camera die net niet helemaal lekker staat. Nog steeds ruzie met het statief... ik ga op zoek naar een andere oplossing! 

Maar goed. Over naar het filmpje ;-)

Deze spulletjes zijn voor klanten op 1 juni te bestellen. Ben (of word) je demo? Dan kun je in mei al pre-orderen! Ik zou het leuk vinden om jou aan mijn team van creatieve talenten toe te mogen voegen! Voor meer info mag je altijd mailen of bellen. 


Fijn Paasweekend!

Groetjes
Xandra

 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X