donderdag 27 april 2017

Drie hoeraatjes......

......voor de Koning! 
Het is immers Koningsdag, en onze koning Willem Alexander ziet Abraham vandaag!
Ik zeg: "dat verdient een kaartje!"
En dan niet zomaar een kaartje hé.
Natuurlijk een heel bijzonder kaartje met de allerleukste hobbyspullen van heel Nederland!

Zie jij hoe ik de spulletjes uit de bundel van deze week heb gebruikt???

Juist! De vlag en wimpel zijn gemaakt met de borderstans uit de stansenset Flourish Thinlits dies. Hij wappert in de lucht, op een stuk Soft Sky cardstock. De wolkjes komen uit de stempelset Lift me Up.
De vlaggetjes maakte ik van de ijshoorntjes-stanzen uit de Cool Treats bundel ;-) 
En de drie hoeraatjes werden makkelijk gestempeld met de Labeler Alphabet. Als er dan in de bundel "Recht uit het Hart" tóch nét de goede tekst niet zit, dan issie makkelijk zelf samengesteld met deze stoere letters.
Ik vond het superleuk om deze kaart te maken. En ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe koning Willem-Alexander en de koningin 'm vinden. Wie weet, komen de koningin en de prinsesjes nog wel workshoppen?!?!? 
*hellup! Begint acuut met poetsen en opruimen*
 
Ach... Zo'n vaart zal het vast niet lopen haha!  
 
Ik wens je een leuke Koningsdag toe. De Reveille is hier al langs geweest (jaja, klein dorpje maar zeer Oranje gezind!), het Wilhelmus werd al gespeeld door de plaatselijke drum en showband, dus dat hebben we alvast maar gehad.
Ga jij nog lekker struinen op een vrijmarkt, of spelletjes doen met je kind(-eren)? Veel plezier gewenst!
 
Morgen ben ik er weer met een nieuw project. Fijne dag!
 
Groetjes,
Xandra 

PS. Wil je de details over de komende 5 weken nog even doorlezen? Dat kan HIER.

Product List

  
 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X