dinsdag 18 april 2017

Dear Friend...

Goedemorgen!
 
Heb je een fijn Paasweekend gehad?
 
Gisteren ben ik lekker aan het spelen geweest met één van mijn favoriete inkleurstempels: de Bithday Blooms. De ideale set als je wilt kennismaken met inkleuren, of je techniek wilt verbeteren. Het goede nieuws is dat deze set niet op de retiredlist staat en dus nog een jaartje mee doet! (whohoo!)
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de 83e uitdaging alweer van het Global Design Project. De uitdaging is Sparkles/Bling.... ik denk dat dit wel gelukt is ;-)
 
 http://www.global-design-project.com/2017/04/global-design-project-083-theme.html
Als je op het plaatje klikt, kom je bij de challenge terecht.

 
Ik zie ik zie wat jij niet ziet....zijn dat nieuwe kleuren???

 Jazeker.... dat zijn drie nieuwe InColors! Voor de bloem gebruikte ik Powder Pink, Berry Burst en een klein beetje Fresh Fig. Voor de blaadjes heb ik Always Artichoke en Old Olive gecombineerd. 
De basiskaart is ook Powder Pink, en het matje is de kleur Berry Birst.
Het Blushing Bride glimmer paper staat op de reitiredlist, maar is nog niet uitverkocht. Ik vind dat het prima past bij deze kleurencombinatie!
Mocht je dit nog willen bestellen, dan kan dat (met 20% korting zelfs!). Maar wees er wel snel bij! Op is immers op.

Natuurlijk mocht wat Wink of Stella niet ontbreken. Op de meeldraadjes van de bloem heb ik een druppeltje lijm uit de Fine Tip Glue pen "gelegd". Dit droogt transparant op, en plakt dan niet meer. Zo krijg je een extra detail, wat een beetje glimt.
 
Ik wens je een heel fijne dag vandaag.
Tot snel!
 
Groetjes
Xandra
Product List
Aqua Painters
€ 21,00
 
 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

2 opmerkingen:

  1. You have created such a pretty card Xandra, with just the right amount of sparkle in the shimmer paper and Wink of Stella. Your watercolouring is superb! Thanks for playing along with this week's Global Design Project challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je meedoet bij GDP deze week!
    Je kaart is top!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X