woensdag 21 december 2016

Happy Birthday


Goedemorgen!

Vandaag is dag twee van de sneak peeks uit de lente-zomer catalogus :)

Ik ben verder gegaan met het Falling in Love papier wat je gisteren ook zag. Maar nu heb ik er een andere stempelset aan toegevoegd: de luchtbalonnen uit de set Lift me Up. En heel fijn: hier horen prachtige stanzen bij: de Up & Away thinlits dies!




De basiskaart maakte ik van Blushing Bride cardstock, en het matje onder het designpapier is Rose Red cardstock. Samen met Crumb Cake blijft dit één van mijn favoriete kleurcombinaties. 
Wat Silver metallic thread en enamel shapes erbij, en het kaartje was klaar ;-)

Eén van de leukste dingen van het demonstratrice zijn, is toch wel het als eerste kunnen spelen met de nieuwste spulletjes die nog niet verkrijgbaar zijn. Zou je dit ook willen? Neem dan eens contact op!

Ik wens je een fijne dag, en tot snel!

Groetjes
Xandra
 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X