donderdag 29 september 2016

Love you lots & :-)

Goedemiddag!

Vandaag heb ik een snel kadootje gemaakt voor iemand. Soms heb je een kleinigheidje wat je wilt geven, maar er zit geen leuke verpakking omheen..... In dat geval máken we er dus gewoon iets leuks voor!


Nu ziet het er een beetje gek uit zo met die label. Dit komt omdat ik de verpakking al wel wilde showen, maar de ontvanger het kadootje nog niet gekregen heeft.  Daarom wil ik de tekst die erop staat nog laten zien, ander weet diegene al wat hij/zij krijgt ;-)
Zodra het pakje op de plaats van bestemming is, zal ik een vervangende foto neerzetten.

Ik gebruikte de superleuke stempelset Love You Lots. Dit is een hostess-set, wat betekent dat je deze alleen kunt "verdienen" wanneer je een workshop host, of een bestelling van €200,00 of meer doet.
Maar vandaag en morgen heb je de kans nog om 'm zomaar bij je bestelling van €60,00 of meer te krijgen! Zie daarvoor de post "eindejaarsknaller". 
De lieveheersbeestjes heb ik op aquarelpapier gestempeld, en ingekleurd met aquapainters. Een heerlijk werkje om te doen, en supersnel klaar!

Daarnaast gebruikte ik de stempelset Labeler alphabet. Een supergave alfabetset met van die ouderwetse dymo-tang-lettertjes. Enne.....wist je dat je daar ook heel leuk een :-) mee kan maken? Kun je zien uit welke elementjes hij is opgebouwd?

Verder mocht wat Gorgeous Grunge en Timeless Textures niet ontbreken. Een must voor iedere stempelaar!

Ik wens je een fijne dag!

Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X