donderdag 1 september 2016

Handmade for the season....

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2016%20Holiday%20Catalog/Holiday16_en-UK.pdf

...een beter thema voor de nieuwe herfst-winter catalogus is er niet!

Vandaag is het eindelijk zo ver.....de nieuwe catalogus, boordevol met nieuwe spullen is online! Dit wil zeggen dat er vanaf vandaag uit besteld kan worden. 
Natuurlijk heb ik al mogen pre-orderen, en daardoor heb ik een hoop voorbeelden kunnen maken.
Deze zullen vanaf morgen stuk voor stuk hier verschijnen.

Voor vanavond staat het catalogusfeestje gepland. Meer info vind je in het tabblad workshops.
Je kunt dan gelijk een catalogus komen ophalen en een make&take doen met de allernieuwste spulletjes.
Graag even laten weten dat je komt, dan reken ik op je!

Nu ben ik natuurlijk superblij met deze prachtige nieuwe catalogus. Maar nóg blijer ben ik met jullie: mijn lieve klanten! Dusse..... om jullie te bedanken heb ik maar eens iets leuks bedacht ;-)
Om te vieren dat we wéér een supermooie catalogus hebben, betaal je in de maand september géén verzendkosten bij je bestelling van €50,00 of meer.

 Komende maandag, 5 september plaats ik weer een verzamelbestelling.
Bestel je gezellig mee? Stuur dan je bestelling snel door per mail of app. Ik maak het graag in orde voor je!

Ik wens je een heel fijne dag toe vandaag!

Groetjes
Xandra

 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X