vrijdag 29 juli 2016

Happy Stampin' bloghop

Goedemorgen!
 
Vandaag is het weer tijd voor een bloghop van ons gezellige team.
Gezellig dat je komt kijken!
 
Van Janneke kreeg ik deze keer mijn pakketje opgestuurd. Een pakketje met veel roze, zwart en goud, ofwel papiertjes uit de Pop of Pink DSP-serie. En een gouden doily, gouden sterretjes, en een stuk roze twine. Heel gaaf pakketje Janneke, dank je wel!
 
Dit brouwde ik van mijn pakketje:
Zoooo lief, de Pretty Kitty stempelset! Ik heb heerlijk in zitten kleuren. 
En David wilde natuurlijk meedoen, dus voor hem heb ik ook wat katjes gestempeld. Hij maakte er allemaal "Swiebjes" van (onze rode-je-weet-wel-kater) haha! 
Ik heb gewoon met wat inkt uit de inktpads dit plaatje gekleurd: van de deksel opnemen met je aquapainter, en kleuren maar!

De achtergrond achter dit lieve tafereeltje lijkt wit, maar er komt allemaal gouden confetti uit de lucht vallen!


Ik had nog genoeg materiaal over voor een tweede kaartje. Dit kaartje kwam ik tegen op pinterest, en was perfect voor de spulletjes die ik nog had. Natuurlijk niet helemáál nagemaakt, wel wát eigen inbreng er in verwerkt ;-)


 Het was weer superleuk om aan de slag te gaan met mijn pakketje. Wil jij ook meedoen? Dat kan!
In mijn team is nog ruimte voor een heleboel creatieve mensen. Voor meer info mag je natuurlijk altijd mailen of bellen!

Tot en met zondag kun je nog gebruik maken van de bonus-days actie. Bij besteding van elke €60,00 krijg je een kadobon van €6,00 om in augustus uit te geven.
Ik kan je bestelling gelijk naar je toe laten verzenden. Zelf bestellen in mijn webwinkel kan natuurlijk ook (mits je in het bezit bent van een creditcard).

Je kunt nu doorhoppen naar het blog van Janneke:
http://happystampin.nl/ 

Even terugkijken bij Marloes? Dat kan!
http://stampcreationsbymarloes.blogspot.nl/


Dank je wel dat je kwam kijken!
Ik wens je een heel fijne dag. Tot de volgende keer!

Groetjes
Xandra

 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je het pakketje leuk vond ;o)
    Je kaartjes zijn weer super ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten:-) ben zelf helemaal weg van dit DSP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes!
    Beide met hetzelfde dsp, maar door de stempel toch heel anders....
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X