vrijdag 8 april 2016

Teamswap Happy Stampin' april

Goedemorgen!
 
Vandaag is het weer tijd voor de Happy Stampin' bloghop. We hebben weer een aantal leuke projecten voor je in petto. Als het goed is kom je van het blog van Sylvia. Wat een gaaf project!

Ik kreeg deze ronde mijn pakketje materialen van Janneke. En wát een gaaf pakketje was het! Supergoed gevuld, dus veel mogelijkheden!

Helaas ontbrak het me aan tijd, en heb ik na het maken van deze projectjes nog behoorlijk wat materialen over. Hier ga ik uiteraard nog wat mee doen, maar dat komt later ;-)
 

Als eerste heb ik een Curvy Keepsakes doosje gemaakt. Zulke leuke doosjes..... en zó makkelijk te maken!
Ik heb er een verjaardagsdoosje van gemaakt. Geeft toch veel leuker weg dan een simpele witte envelop met geld ;-)

 Als tweede project een treatbag. Alweer, ik weet het haha! Maar ik ben er dol op....echt één van m'n favoriete stanzensets!

Vanaf hier kun je doorhoppen naar Wilma.
http://lets-stamp.blogspot.nl/

Nog even terugkijken bij Sylvia? Dat kan natuurlijk ook! 


Leuk dat je kwam kijken!
Wist je trouwens dat de weekly deals gaan verdwijnen? Deze week kun je nog profiteren van hele gave aanbiedingen. Klik vooral even op het Weekly Deals plaatje, in de rechterkolom ;-)

Morgen ben ik in Nijkerk op de beurs. Bij mij én nog vijf andere enthousiaste dames kun je een gratis Stampin'Up! worskhop komen doen. Ik heb twee superleuke verlotingen, Stampin' Up! komt ook nog met een leuke aanbieding..... het kan niet op! ;-)

Fijne dag vandaag en hopelijk tot morgen!

Groetjes
Xandra

photo seperator.jpg

1 opmerking:

  1. Leuk en lekker vrolijk!!
    Het dsp is zeker geschikt voor verjaardagen en ja...zo geef je geld veel leuker weg :) Veel plezier in Nijkerk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X