donderdag 21 april 2016

On Stage Amsterdam

Goedemiddag allemaal!

Vorig weekend was het eindelijk zo ver: On Stage in Amsterdam! Hier keken we al heel lang naar uit.
Vrijdagochtend ben ik al vroeg door mijn lieve paps naar het station gebracht in Dordrecht (Dank je wel!! Xxx) om vanaf daar naar Amsterdam te reizen met de trein. Heerlijk relaxed, en kunnen genieten van het uitzicht met bloeiende bollenvelden.

In Amsterdam ontmoette ik Janneke en Sylvia op het station. Koffertje gedumpt bij de bagagekluis, en hup de stad in! Heerlijk.... Maar mensen wát een mensenmassa! Geef mij de rust in Heijningen maar hihi!
We hebben lekker gestad, en zijn alle drie goed geslaagd met wat leuke aankopen.

(Bij SissyBoy...wat een heerlijke winkel!)

's Avonds mochten Janneke en ik bij Centre Stage aanwezig zijn vanwege onze titel. We kregen eerst wat training over leiderschap en daarna hebben we lekker gegeten.
Toen terug naar het hotel, met de taxi, lekker decadent hihi. Want wat voelden we onze voeten na een dag de stad in!
De tafels zien er altijd zooo mooi uit :)

Zaterdagochtend hebben we gauw ontbeten, om alweer op tijd bij de Beurs van Berlage te zijn. Daar waren ook mijn lieve teamies Marijne en Angelique inmiddels. Beetje bijgekletst, voorbeeldjes op de displayboards bekeken, en natuurlijk alle presentaties gezien.
Ik was ook nog vrijwilliger om de prizepatrols uit te delen. Een hele dankbare taak kan ik je vertellen haha! Want wie wil er nou geen stempelset uit de nieuwe catalogus winnen?!


Verder mocht ik samen met Mariska nog een spel faciliteren voor de aanwezigen. Erg leuk! Een heeeeel klein stukje van een stempel proberen te ontcijferen valt nog niet mee. Net als drie stukjes designpapier goed weten te benoemen.... Maar gelukkig hebben we aardig wat prijsjes kunnen uitdelen ;-) We hebben ee veel lol om gehad zie je wel hihi!


Van een aantal hele lieve mensen mocht ik een swapje ontvangen, terwijl ik zelf niet eens swapjes mee had. Het was de afgelopen anderhalve maand zo druk dat ik er geen tijd voor had. Dank je wel lieve mensen voor de swapjes! Van Janneke kreeg ik naast haar swap (het notitieboekje) trouwens nog een prachtig kado.....zoooo mooi!! Thank you!!! Xxxx

Zo blij mee!!!!

Tja en wat hebben we verder gedaan..... Natuurlijk in de nieuwe catalogus gebladerd (yeahhhhh echt alleen dít al is reden genoeg om demo te zijn!!), make&takes gemaakt met de nieuwste spulletjes, geluncht, presentaties gezien, tips&trucs geleerd..... Kortom het was super!

Toen de dag af was gelopen stond ik nog genoteerd als vrijwilliger om te helpen met opruimen. En geloof het of niet, ook dat vond ik leuk! Je ziet immers altijd alleen maar de "voorkant" van zo'n enorm evenement. Maar van de "achterkant" - de organisatie, de spullen die nodig zijn, de op-en-afbouw, zien wij eigenlijk niks. Terwijl dit er wel allemaal bij hoort! Daarom was het leuk om te staff daarmee te kunnen helpen. Zij hebben immers dit enorme event mogelijk gemaakt voor ons!

Het was een supergaaf weekend. De treinreis terug ging ook soepeltjes. En in Roosendaal stond alweer die lieve vader van mij klaar om me naar huis te brengen. Geweldig papa, nogmaals dank je wel!!! Xxxxx

Inmiddels heb ik mijn pre-pre-order binnen (yihaaaaa!!) en daar moet mee gespeeld worden, dusse.... Tot de volgende keer!!
xxx

Xandra

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X