dinsdag 5 april 2016

Clearance-rack alert en beurs-actie!

Goedenavond!

Twee huishoudelijke mededelingen :-)

Vandaag is het clearancerack (ofwel de koopjeshoek van Stampin' Up!) weer aangevuld. Met één klik op de knop in de rechterbalk kom je in mijn webwinkel terecht. Daar zie je alle koopjes gelijk. 

En ik heb besloten dat het tijd is voor een leuke actie. Een beursactie! Want ik sta komende zaterdag op de ArtSpecially, samen met nog 5 enthousiaste dames om Stampin' Up! te mogen vertegenwoordigen. 
Nu zorg SU al voor een hele speciale beursaanbieding. Maar ik heb er ook 1:

Want plaats jij tijdens de ArtSpecially (live in Nijkerk of via mijn mail/telefoon ;-) tot uiterlijk zondagavond 20.00 uur) een bestelling bij mij voor €50,00 of meer, dan ding je mee naar een wel hele supergave prijs: de woodmount (ja!!) bundel PartyWishes ter waarde van €45,75!

Enne.....dit is NAAST de verloting waar je aan mee kunt doen wanneer je bij mij aan tafel aanschuift om een workshop te komen doen. De stempelset die we gaan gebruiken, zal ik op zondag verloten. De uitslag hiervan zal dan hier, op mijn blog, te vinden zijn. 

Wist je trouwens dat je op beide dagen bij 6 Stampin' Up! workshops aan kunt schuiven? En dat deze allemaal kosteloos zijn?

Nou dit was wel weer even genoeg actie haha!

Ik wens je nog een fijne avond en tot snel! (En uiteraard hoop ik je zaterdag in Nijkerk te mogen begroeten!)

Groetjes
Xandra

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X