zondag 21 februari 2016

Workshop en teammeeting....

I love it! Dit weekend mocht ik van beide genieten:
Afgelopen vrijdagavond was ik te gast bij Roos in Lage Zwaluwe, om daar een workshop te geven. De dames waren super enthousiast, en sommigen hadden zich supergoed voorbereid zodat ik daar op in kon spelen. Wat hebben ze hard gewerkt! We maakten een verjaardagskaartje en 5 labels. Altijd handig om in huis te hebben :-)
Kleine impressie:


De dames mochten heerlijk experimenteren met alle spulletjes. Ik heb extra veel meegenomen, en dat was maar goed ook. Want zoveel mensen, zoveel smaken en stijlen!
Een aantal resultaten:



Roos, nogmaals dank voor de gastvrijheid! Ik heb genoten van jullie enthousiasme. 

En toen was daar gisteren de teamdag van het team van Carmen.... Het volgende heerlijke feest! We waren te gast bij Ingen thuis, met 12 dames. Een heerlijke gezellige drukte!


De make&take die Janneke voor ons had voorbereid. 

Druk aan het werk!
Periscope-vriendinnetje Tresja :-)

Wil jij hier de volgende keer ook bij zijn? En bij de evenementen die Stampin' Up! organiseert? Dat kan!
Tot en met maart kun je extra voordelig demonstratrice worden en zo mijn teammaatje worden! Meer weten? Neem dan eens contact op. Ik vertel je graag alles wat je weten wilt! Per mail ( stampinbyxandra at gmail punt com) en telefonisch (gsm 45156411) ben ik te bereiken.
Ik zou het supergaaf vinden je te mogen verwelkomen als teamie!

Fijne week alvast en tot snel,
Xandra

1 opmerking:

  1. Wat een leuke workshop ploeg, heerlijk!
    Het was super leuk om je weer te zien ;)
    Enne Mister BigShot heeft een klusje hoor .. mijn bigshot doet nog gekker dus hij ligt (bijna) in de kast, te wachten op de dokter :p
    Straks komt de nieuwe BS op tafel .. yeah!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X