zondag 3 januari 2016

Sneak-14-daagse: Botanical Gardens

Goedemorgen!

Heb je een goede jaarwisseling gehad? Wij zijn bij mijn ouders geweest en daar hebben we ons een avondje vermaakt met wat puzzelen, computeren, blogpostjes maken ;-), een beetje barbecuen en uiteraard oliebollen eten. David mocht samen met papa een beetje vuurwerk afsteken (dat wil zeggen: bekijken van grote afstand). Hij vond het vuurwerk prachtig!

Nu gauw naar mijn kaartje van vandaag. Het is immers tijd voor deel 6 van de Sneak-14-daagse! 
Ik ben aan de gang gegaan met de Botanical Gardens collectie. Deze bestaat uit een zeer complete bundel met stempels, stanzen én papier! Daarbij is er ook nog washitape en zijn er embellishments in deze serie. Ennnnn....er zijn 2 (!!) Sale-a-Bration-kadootjes die bij deze collectie passen! (NB: ik kon deze serie nog niet in de tabel onderaan deze post zetten omdat mystampinblog de producten nog niet herkende)

Als eerste heb ik dit kaartje gemaakt:
 
 
Voor dit kaartje heb ik het WhisperWhite Thick cardstock gebruikt. Dit is lekker stevig en daarom ideaal om je basiskaart van te maken.Op de label (gemaakt met de Ornate Tag Topper Punch) heb ik twee blaadjes gestempeld. In de stempelset zitten ook blad-nerf stempels, die je over de effen bladstempels kunt stempelen. Verder beschik je in de framelits-set over een hele berg bloemen, meeldraden, kleine bloemetjes en bladeren.Twee bloemen-stanzen hebben een extraatje: deze snijden een extra randje uit, zodat de bloem een extra blad lijkt te hebben.

Eén van de matchende SAB-artikelen is een blokje vellum van 6"x6". Je krijgt 24 velletjes, in 8 verschillende designs. Dit leuke blokje vellum kun je gratis krijgen bij je bestelling van €60,00. Liever een ander kadootje uit de speciale folder? Geen probleem! Dan zoek je gewoon iets anders uit ;-)

Dit kaartje maakte ik met het vellum en de andere spulletjes uit de Botanical Gardens collectie:

Het vellum is vastgezet onder het label, en onder het pareltje rechts onderaan de kaart. Dit heb ik met een gluedotje gedaan, zodat het niet opvalt. Verder heb ik weer heerlijk gebloemschikt met de bloemetjes en blaadjes. Paar pareltjes, een candydotje in het midden van de bloemen en klaar!

Ik hoop dat je het leuke kaarten vindt, en dat ze weer kunnen dienen als inspiratie voor je eigen kaarten zodra alle artikelen verkrijgbaar zijn. Nog maar 2 dagen.....en dan is alles te bestellen! Heb je de catalogus nog niet? Dan kun je deze op komen halen op de releaseparty van zaterdagochtend 9 januari. Ik zou het leuk vinden om je te zien! (Graag even aanmelden i.v.m. beperkte ruimte!)

Fijne dag vandaag,

Groetjes
Xandra
Built for Free Using: My Stampin Blog
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X