woensdag 20 januari 2016

Babykaartjes en eerste filmpje!

Goedenavond!

Gisteravond heb ik mijn allereerste filmpje gemaakt! Het had drie pogingen nodig hihi maar uiteindelijk ks het gelukt! 
Vandaag heb ik het filmpje bewerkt en op youtube gezet. Ik heb al een aantal hele leuke reacties ontvangen, en ik hoop dat er nog vele mogen volgen. (En tips zijn uiteraard welkom!)

Dit zijn de kaartjes die je in het filmpje ziet:


Hier kun je het filmpje bekijken:


Als je het leuk vind, kun je je abonneren op mijn kanaal. Dan ben je altijd als eerste op de hoogte van nieuwe filmpjes. 

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Vragen over het kaartje of over hoe je bij mij deze leuke spulletjes kunt bestellen hoor ik natuurlijk graag. Ik sta voor je klaar!

Groetjes en een fijne avond,

Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X