vrijdag 1 januari 2016

Celebrate! (Sneak 14-daagse deel 5)

Goedenacht ;-)

Hierbij wil ik jullie een prachtig 2016 wensen! Ik hoop dat je jaarwisseling goed en veilig is verlopen. En dat 2016 een mooi jaar wordt, met een hoop creativiteit en een boel workshopbezoekjes ;-)

Ik heb speciaal voor vandaag (nou ja, vannacht) nog een kaartje gemaakt. Daarbij heb ik lekker met de nieuwe stempelset Timeless Textures gespeeld én met een nieuwe stanzenset: de Large Numbers framelits.


En omdat het feest is, kan een beetje (boel) bling geen kwaad natuurlijk hihi. De cijfers heb ik daarom uit het Dazzling Diamonds Glimmerpaper gestanst. Verder ben ik los gegaan met zowel de Gorgeous Grunge als Timeless Textures, De teksten zijn een mengelmoesje: Endless Birthday Wishes, en Petite Pairs maakten de tekst die ik wilde compleet.

Nogmaals het allerbeste voor 2016!

Liefs
Xandra
Built for Free Using: My Stampin Blog
photo seperator.jpg

1 opmerking:

  1. de beste wensen, Xandra! mooie kaart, leuke stempels en dies heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X