maandag 28 december 2015

Sneak-14-daagse: Party Wishes

Goedemorgen!
 Allereerst: Leuk dat je weer komt kijken! Ik hoop dat je een fijn Kerst-weekend hebt gehad.
 
Het is vandaag tijd voor het derde deel in de sneak-14-daagse.Vandaag staat de It's my party-collectie centraal. Wat zit hier in?
Twee leuke stempelsets, een embossingfolder, een groot pak dsp, een punch-pack, stanzen, enamel dots, bakerstwine... Alles wat je mogelijk nodig zou kunnen hebben om er een groot feest van te kunnen maken ;-)
 
Ik heb vandaag de volgende kaart voor je:

 Een heerlijk feestelijke kaart met de tekst "A party without cake is just a meeting". En dat is natuurlijk ook wel een beetje zo ;-)
Ik heb de stempel met mijn Stampin'Write markers ingekleurd. Ideaal! Zo kan de taartschaal een andere kleur krijgen dan te taart zelf. Ik vind dit ook een superleuke techniek om toe te passen. Hetzelfde heb ik ook met de tekst aan de onderkant gedaan. Op deze manier hoef ik niet te prullen met verschillende kleuren inktpads en masking-tape... love it!
Het papier komt uit de It's my Party DSP stack. En het is met recht een stack: 48 vel (12 verschillende!) van 12"x12"!! Voorbereidingen voor een feestje worden zo een eitje: feestmutsen, vlaggetjes, banners.... name it... je haalt het allemaal uit deze superleuke en veelzijdige stack!

Natuurlijk heb ik aan deze feestelijke collectie weer een Sale-a-Bration artikel gekoppeld. Dit keer is dat de stempelset "Perfect Pairings", te kiezen in clear of woodmount.
Deze zou je kunnen uitkiezen als je voor €60,00 bestelt. Voor je bestelling kun je weer onderstaande tabel als leidraad gebruiken (NB: helaas kon ik nog niet alle producten toevoegen in de tabel). Liever iets anders? Geen probleem! Het maakt niet uit wat je bestelt. Zolang je aan de €60,00 zit heb je recht op één SAB-kadootje. €120,00 uitgegeven? Dan mag je twee kadootjes uitkiezen!


 Ik houd van kado-enveloppen. Het geeft net wat leuker weg dan een saaie-witte-envelop-met-inhoud. Het papier uit de DSP-stack is ideaal: je hebt er lekker veel van én het is heerlijk feestelijk van kleur.
Ik gebruikte hiervoor de mini treatbag thinlits. De tekst komt uit de gratis stempelset Perfect Pairings. Een paar enamel dots en wat bling met de Wink of Stella brush maken de envelop af.
Het kaartje aan de binnenkant bewerkte ik met een andere nieuwe stempelset: de Timeless Textures. Eerlijk....dit is echt een must-have! Vind je de Gorgeous Grunge mooi? Zal de Off The Grid jouw collectie nooooit verlaten? En koester je de Clockworks??? Dan hoef je niet te twijfelen en hoort deze set absoluut in je collectie haha!
Ik hoop dat je de projectjes weer leuk vind, en dat ze kunnen dienen als inspiratie voor je.
 
Je kunt je overigens nog opgeven voor de releaseparty op zaterdag 9 januari. Dit jaar doe ik het iets anders: deze keer is deze workshop gratis! Meer informatie kun je vinden onder het tabblad "workshops". Ik heb helaas maar beperkt ruimte, dus geef je snel op!
 
Ik wens je een fijne dag!
Groetjes
Xandra
Built for Free Using: My Stampin Blog
photo seperator.jpg

3 opmerkingen:

  1. O, wat een leuke kaartjes! bij de eerstehou ik heel erg van de stempels die je gebruikt hebt en de tweede is zo leuk door dat zakje! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Evy voor je leuke reactie! Ik word zelf ook helemaal vrolijk van deze serie ;-)
      Fijne dag!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaart en treatbag! Het papier is mooi, heeft een hoog heb-gehalte <3

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X