dinsdag 22 december 2015

Sneak-14-daagse: Dear Friend

Goedemorgen!
 
Eindelijk is het zover.... Zoals ik gisteren beloofde krijgen jullie vanaf vandaag een heleboel sneaks te zien uit de nieuwe lente-zomer-catalogus én de Sale-a-Brations folder. Vanaf 5 januari vind je ze digitaal op mijn blog. Ze gaan beide op 5 januari van start. De SAB duurt tot en met 31 maart. 
 
De komende twee weken zal ik steeds een project laten zien met materialen uit de lente-zomer-catalogus. Ik zal vermelden wat ik daarbij heb gebruikt, én een Sale-a-Bration-artikel voorstellen, waarmee ik óók een voorbeeld voor je heb gemaakt.
 Ik hoop dat je zo een goed beeld krijgt van een aantal producten, de mogelijkheden hiermee, en hoe je ze goed kunt matchen met de kadootjes uit de Sale-a-Bration folder. Want uiteindelijk willen we allemaal zoveel mogelijk uit onze spulletjes halen!
 
Ik begin vandaag met een kaart uit de Birthday Bouquet collectie.
 

Deze stempelset heet "Birthday Blooms" en was de allereerste stempelset die ik in bezit had van de nieuwe catalogus: Hij zat namelijk in de tas met goodies die we bij het begin van OnStage kregen! Ik moest heel even wennen aan de bloem, maar al snel zag ik mogelijkheden.
Ik heb de "Fluttering" embossingfolder achter de bloem gebruikt. Deze vond ik heel lief staan zo.
De bloem en hartjesborder heb ik wat aangezet met de nieuwe Wink of Stella-glitterbrush. Zoooo blij dat we deze in het assortiment hebben gekregen! 

Deze kaart is naar de vriendin van mijn tante gegaan. Zij en haar man, hebben mijn tante en mijn oom zo ongelooflijk veel geholpen en ondersteund in de laatste dagen van het leven van mijn tante, die op mijn verjaardag overleed... Met recht "dear friends"! Zij verdiende dan ook een mooie kaart vond ik, voor alles wat ze hebben gedaan. Wat een lieve mensen....

Aan de spulletjes uit deze collectie heb ik het gratis Sale-a-Bration-artikel "Honeycomb Happiness" gekoppeld. (Deze kan ik helaas nog niet als plaatje hieronder laten zien, mystampinblog herkende het artikel nog niet!)
Het is een leuk stempelsetje met drie plaatjes en drie teksten. En....je krijgt 'm gratis bij besteding van €60,00! Hiervoor zou je bijvoorbeeld onderstaande producten als leidraad kunnen gebruiken.

  In de drie afbeeldingen die in de stempelset zitten, kun je heel grappig de zogenaamde Honeycomb Embellishments plakken. Vroeger had je van die rietjes met een sinaasappeltje of ananasje van honingraatpapier eromheen, daar doen ze me aan denken haha! Ze zijn zelfklevend, en zitten plat in een doosje. Als je de ene kant op je kaart vastplakt, en zo je kaart opstuurt, gaan ze niet ter ziele. De ontvanger hoeft dan alleen het andere schutblaadje nog maar te verwijderen om het bolletje netjes op de kaart te plakken ;-)
 
Ik heb voor dit kaartje ook gebruik gemaakt van het designpapier uit de Birthday Blooms collectie. Dit paste perfect bij het ijsje vond ik! En een beetje glitter mocht natuurlijk niet ontbreken ;-)
Ik hoop dat je de opzet van deze én de komende posts leuk vindt, en er iets aan hebt. Vragen en opmerkingen hoor ik natuurlijk graag!
Mocht je de nieuwe catalogus en SAB-folder nog niet hebben, dan stuur ik hem tegen verzendkosten graag naar je op! Een mailtje is hiervoor voldoende.
Ik wens je een heel fijne dag. Ik ga een dagje Breda onveilig maken met mijn beste dinnie Marijke :o) Ik heb er zin in!
Groetjes en tot snel!
Xandra
 
Built for Free Using: My Stampin Blog
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X