maandag 16 november 2015

20% korting en retiredlist herfst-winter-catalogus

Goedemorgen!
 
Wat een fantastisch weekend hebben we in Brussel gehad op OnStageLive....
Vanavond ga ik even een verslagje schrijven met wat fotootjes erbij, maar nu wil ik jullie eerst wat belangrijke info geven.
 
Vanaf vandaag krijg je namelijk op 17 stempelsets 20% korting!  Als je op het plaatje klikt zie je precies om welke stempelsets het gaat. Woensdag plaats ik een verzamelbestelling, speciaal voor deze actie. Wees er snel bij want deze actie geldt slechts tot en met vrijdag 20 november!
 
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/EU/2015/11_November/20%20Precent%20Off%20Stamps/20-Stamps_Flyer_11.16.2015_UK.pdf
 
Daarnaast is vandaag de retiredlist van de herfst-wintercatalogus bekend gemaakt. De producten die hierop staan zullen niet meegaan naar de lente-zomer-catalogus óf de nieuwe jaarcatalogus.
Dus ook hier geldt: Wees er snel bij! Want zoals op de achterzijde van de catalogus vermeld staat, is op ook echt op! Staat er een artikel bij wat je nog erg graag zou willen hebben? Ik bestel het graag voor je!
Ook op dit plaatje kun je weer klikken om de volledige lijst in PDF te zien:
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/EU/2015/11_November/Holiday%20Retiring%20List/EU_HolidayRetiringList_ENG.pdf

Mocht je een bestelling willen plaatsen, kun je altijd per mail/telefoon contact opnemen met me. Ik maak het graag in orde voor je.
Ik wens je een fijne dag toe. Tot vanavond!
Groetjes
Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X