zaterdag 19 september 2015

Teammeeting

Goedemiddag!

Vandaag was het dan eindelijk zo ver: de teammeeting van mijn eigen team!

Door omstandigheden waren we met zijn drietjes, maar het was niet minder gezellig ;-)
Ik maakte voor de dames een klein kadootje. Hoort er toch een beetje bij vind ik. Nu zit er wat lekkers in de doosjes, maar met de kerst kun je er een led-theelichtje indoen en dan heb je een stukje kerstversiering!

Gemaakt met de Curvy Keepsakes Box. Uitgesneden in vellum en toen de Sleigh Ride thinlits gebruikt voor de decoratie. Je hebt heel snel een leuk doosje op deze manier.

We zijn natuurlijk ook creatief bezig geweest in de vorm van de Secret Sister Swap. Je maakt een kaartje en de gebruikte materialen stop je in een envelop. Deze komt terecht bij een teammaatje die daar weer een kaart van moet maken. En dan....is het raden van wie de materialen-flop kwam om vervolgens ook de originele kaart van die persoon te zien.

Angelique maakte de linker kaart met de materialen die in de envelop van Pietra zaten. Rechts haar origineel.

Ik maakte de linker kaart. De materialen zaten in de envelop van Angelique. Zij maakte de rechter kaart. 

Pietra kreeg mijn envelop. Zij maakte de linker kaart. Totaaaaal anders dan mijn origineel!

Het was hartstikke gezellig vandaag. Meiden bedankt dat jullie er waren! Pietra nogmaals bedankt voor de heerlijke soep met brood, en Angelique bedankt voor de cake!

In december wil ik de volgende teammeeting plannen. Kom jij dan ook??

Groetjes
Xandra

PS
Er zijn nog enkele plekken beschikbaar op het event wat Janneke en ik organiseren op zaterdag 24 oktober!
Ik zou het leuk vinden om je te mogen verwelkomen in Willemstad!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X