zondag 10 augustus 2014

Weer terug!

Goedemorgen!

Vrijdagavond zijn wij terug gekomen van een heerlijke vakantie in Denemarken. We hebben met de vouwwagen op een boerderijcamping gestaan. We hadden goed weer (welgeteld twee dagen regen van de 14!), David was compleet in zijn element tussen de koeien en tractoren, we hebben heel veel lieve, bijzondere mensen mogen ontmoeten.... Het was super! Veel gedaan, veel gezien...kortom... Heerlijk.
Op de camping ben ik ook al met mijn Project Life album begonnen. Nou ja....meer Project Vakantie hihi! Het werkt echt heel leuk, ik ben helemaal om. Het was alleen jammer dat het 's avonds te vochtig was om eraan te werken, dus ik ga thuis de laatste paar dagen verwerken. Jullie zullen hier vanzelf één en ander van zien verschijnen ;-)

Ondertussen heeft Stampin' Up! natuurlijk weer wat leuks bedacht: een BigShot actie!
Bij aankoop van een Big Shot krijg je één van de 5 bundels GRATIS. Da's toch al gauw een voordeel van €40,00 of meer! Heb je al een Big Shot? Dan kun je dezelfde 5 bundels aanschaffen met 15% korting. 

Mocht je trouwens de komende maanden bij jou thuis een workshop willen houden? Houd dan mijn blog in de gaten en neem dan nu alvast contact met me op! Er komt namelijk een geweldig gave actie aan! Iets met een gratis artikel, meer zeg ik nog even niet ;-)

Oh ja...enne...ik heb al mogen pre-orderen voor de herfst-winter catalogus. Hij is werkelijk weer geweldig mooi! Hoop morgen of overmorgen mijn spulletjes binnen te krijgen, voorbeeldjes zullen weer snel volgen!

Nou, dat waren weer een hoop nieuwtjes. Ik ga nog even verder met het ruimen van de vakantie-bende, dan kan ik vanavond weer voor jullie aan de slag.

Fijne zondag!

Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X