dinsdag 15 juli 2014

Rotary alphabet

Goedenavond!

Eén van de nieuwe artikelen is de rotary alphabet stempel. Echt een enorm ding!
Maar....je kunt wel eindeloos je eigen teksten maken en dat is toch wel een uitkomst hoor. Want geloof het of niet (nou ja....als mede-stempelaar zal het je ongetwijfeld bekend voorkomen hihi) hoeveel tekststempels je ook hebt, net die ene mis je natuurlijk.


We hebben natuurlijk al twee leuke Nederlandse sets, maar deze teksten ontbraken....

Dus. Oplossing: rotary stamp!

Het idee met de vlindertjes (Embosslits Beautiful Wings) zag ik bij vriendin Simone. Eerlijk is eerlijk: de kaartjes lagen er al even, maar moesten nog voorzien worden van tekst. Toen de rotary stamp binnen kwam zag ik gelijk het ontbrekende deel voor deze kaartjes. En toen waren ze snel af!

De achtergrond is gestempeld met de Dictionary stempel in CrumbCake inkt. En de vlindertjes....da's een kwestie van 4 op elkaar volgende kleurtjes uitzoeken van licht naar donker en uitstansen maar. 
De tekstjes heb ik afgedrukt met Early Espresso. 

Fijne avond! Enne....morgen zijn er weer nieuwe Weekly Deals ;-). Altijd via mijn webwinkel te vinden én te bestellen. Geen Credit Card? Dan mag je me altijd mailen of bellen.

Groetjes

Xandra


1 opmerking:

  1. mooie kaartjes, Xandra, ik heb mijn achtergrond stempel ook gebruikt, maar het kaartje is nog niet klaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X